Keresés ebben a blogban

2011. szeptember 12., hétfő

E. sikertörténete – fájdalom oldása sejti szinten

A TerapeutaTámogatóCsoport legutóbbi ülésén azon dolgoztunk, hogy sejti szinten oldottunk bizonyos fizikai fájdalmakat. Az ülés után E. ezzel a sikertörténettel örvendeztett meg bennünket. Ha szeretnéd megtudni, hogy oldhatnál fizikai fájdalmakat, vagy bármilyen kellemetlen fizikai tünetet sikeresen, csatlakozz a Fájdalom oldása tréninghez, amit épp most tartok csütörtök délelőttönként. Ha nem tudsz jelen lenni az órákon, akkor rendeld meg a hanganyagot nálam (az eftagi@gmail.com címen).

E. sikertörténete – fájdalom oldása sejti szinten

Hónapok óta küszködtem egy talp fájdalommal, ami szerintem pszichésen párosul a nyári nagy hajtással és fellépési sorozatokkal. Már nagyon sok aspektusból megközelitettem ezt a fájdalmat, de csak időleges sikereket értem el. A fájdolom oldása sejti szinten óran én ezt a problémámat is bevettem a kopogtatásba.

Legnagyobb meglepetésemre már akkor éreztem, hogy olyan érzésem van, mintha elmúlt volna a fájdalom. El sem mertem hinni.

Aztán este 18:00 -- 20:00 oráig táncórát tartottam, majd hazaérve jöttem rá, hogy a lábfájdalom nem gyötör.

Nagyszerű érzés, szinte el sem akarom hinni, hogy egy több hónapos problémámtól megszabadultam:-)))
Köszönöm. K.E.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése