Keresés ebben a blogban

2011. december 21., szerda

Csodakopogtatás siker

November végén meghirdettem a 40 napos csodakopogtatás kihivást!
(Itt olvashatjátok az eredeti felhívást, és a csodakopogtatás leírását:

http://eftmagyar.blogspot.com/2011/11/40-napos-csodakopogtatas-kihivas.html

Azóta én minden nap kopogtatok a csodák behívására, és lépten-nyomon jönnek is az apróbb-nagyobb csodák! Ti is beszámoltatok szóban néhány érdekes, izgalmas csodáról, de írásban ez az első csoda, aki beérkezett – igaz, hogy ez egy egész csodacsokor. Örömmel adom közre, és remélem, hogy ezt a kedves csokrot hamarosan több lelkes beszámoló követi!

További szép napot és jó kopogtatást!
Üdv,
(EFT)Agi
www.emotionalfreedom.net

Sikereim az EFT Kopogtatásból 1.

15. napnál tartunk a csoda kopogtatásával és ez idő alatt már számtalan napi csoda történt velem valóban. Nem egy adott dologra csinálom hanem általánosságban. A szerelmi életem sokat javult. Kb. a 10. napon nagyon beindult a fogyásom minden ok nélkül. Természetesen más kopogtatásokat is csinálok napi szinten. Sokszor azon veszem észre magam, hogy ülök és gondolkodok és kérdéseket teszek fel magamnak: Ez tényleg Én vagyok? Ezek valóban az Én gondolataim? Minden olyan furcsa lett…., sokkal pörgősebb lettem, aktívabb és mindenben határozottan gyorsabb. Teljesen megváltoztak gondolataim, a gondolkodás módom, a mentalitásom. Más dolgok motiválnak mint korábban. Eszembe jutnak dolgok és van, hogy azonnal meg is történnek. Minden érzékelésem sokkal pontosabb és élesebb lett.
A szellemi igény szintem nagyon sokat emelkedett. Kimondottan éhezem a tartalmas értelmes kommunikálásokra. Korábban nagyon sok időt, energiát pazaroltam halott dolgokra, emberekre. Most ezt is elkezdtem szelektálni magamban és magam körül. Megváltam kapcsolataimtól, mert próbálok mindenben építő jelleggel kreálni. Elkezdtem leírni a gondolataimat, hogy később ez bármikor újra elolvasható legyen számomra, és ha úgy döntök mások számára is. Mindenképpen értelmesebbnek, nyíltabbnak érzékelem magam és ezt mások is megerősítik. Ma elkezdtem érezni, hogy a sejtjeim éheznek. Estére elkezdett a testem és köztem, egy sokkal jobb kommunikáció kialakulni. Mindig tudtam mi is van a testemmel, nagyon is érzékeltem, de most ez is nagy mértékben megváltozott. A testem sokkal jobban informál engem. Szóval igen a napi csoda valóban létezik, nagyon is működőképes dolog. ☺☺☺
Köszönöm, hogy eljutottam ilyen rövid idő alatt idáig!

Királyi Zsuzsanna 2011. 12. 05.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése