Keresés ebben a blogban

2012. február 14., kedd

Szeretet mágnes Valentin napra

(Brad Yates kopogtató szekvenciájának magyar átirata)



Karate kézél:
Én egy szeretet mágnes vagyok és úgy döntök, hogy szeretem és elfogadom magam.
Én egy szeretet mágnes vagyok és úgy döntök, hogy szeretem magam és megbocsátok magamnak.

Szeretetet érzek magamban, szeretet sugárzok, így bevonzom a szeretetet. Én egy szeretet mágnes vagyok, és mélyen és teljes egészében szeretem és elfogadom magam, és mindenki mást az életemben és megbocsátok magamnak és mindenkinek magam körül, azért, mert ennyire szeretetteljes akarok lenni.

Szemöldök: Én egy szeretet mágnes vagyok.

Szemsarok: Én egy szeretet mágnes vagyok.

Szem alatt: Bevonzom magamhoz az igaz szeretetet.

Orr alatt: Szeretetteljes embereket vonzok magamhoz.

Állpont: Szeretetteljes válaszokat vonzok magamhoz.

Kulcscsont: Szeretetteljes viselkedést vonzok magamhoz.

Kar alatt: És elengedek bármely olyan okot

Fejtetô: amiért ne kellene ezt megengednem.

Szemöldök: Elengedek minden olyan belső okot

Szemsarok: mely megakadályozna abban, hogy szeressek.

Szem alatt: Mert úgy döntök, hogy valóban szeretetteljes vagyok.

Orr alatt: Úgy döntök, hogy szeretem magam.

Állpont: És elengedek minden olyan okot, ami miatt ezt nem tehetném.

Kulcscsont: Megengedem magamnak, hogy tudjam az igazságot.

Kar alatt: Tudom, hogy valóban megérdemlem a szeretetet és a tiszteletet.

Fejtetô: Megérdemlem a szeretetet és a tiszteletet és érdemes vagyok rájuk.

Szemöldök: Mivel megengedem magamnak, hogy ennek tudatában legyek,

Szemsarok: szeretettel és tisztelettel viselkedem magammal szemben.

Szem alatt: Azt akarom, hogy szeretettel és tisztelettel viselkedjek saját magammal szemben, és másokkal is szeretettel és tisztelettel viselkedem.

Állpont: És mások is szeretnek és tisztelnek engem.

Kulcscsont: Mert megérdemlem.

Kar alatt: Jogom van ezt elvárni.

Fejtetô: Jogom van ezt kérni.

Szemöldök: Lehet, hogy félek…

Szemsarok: attól, hogy bevonzzam a szeretetet és a szerelmet.

Szem alatt: Nem érzem biztonságosnak.

Orr alatt: Nem ismerem túl jól ezt az érzést.

Állpont: De úgy döntök, hogy tudom,

Kulcscsont: hogy a szeretet és a szerelem az én igazi természetem.

Kar alatt: Bizonyos fokon

Fejtetô: tökéletesen ismerem ezt az érzést.

Szemöldök: És az az igazság, hogy bevonzom a szeretetet

Szemsarok: megfelelő módon

Szem alatt: tiszteletteljesen

Orr alatt : és integritással.

Állpont: Elengedek mindent a belsőmből,

Kulcscsont: ami ennél kevesebbet vonzana be.

Kar alatt: Elengedek mindent a belsőmből,

Fejtetô: mely bármilyen módon bánthatna.

Szemöldök: Nincs rá szükségem.

Szemsarok: Valóban megérdemlem a szeretetet és a szerelmet.

Szem alatt: És megengedem magamnak, hogy ezt tudjam testem minden egyes sejtjében.

Orr alatt: Hozzá kapcsolódom az Univerzális szeretethez.

Állpont: Annyira erősen érzem azt,

Kulcscsont: annyira hatalmasan,

Kar alatt: hogy én egy hihetetlen szeretetmágnes vagyok

Fejtetô: testben, elmében és lélekben is. És ez igy van!


Hanganyag magyarul itt (a sorban az utolso, vagyis az elso EFTAgi netradio adasa):
http://itunes.apple.com/ph/podcast/eftagi-internetradio/id417456091

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése