Keresés ebben a blogban

2012. április 26., csütörtök

Felépítetted már az EFT rutinodat?


Örömmel olvastam a leveleitekből, hogy legtöbben, akik mostanában végeztétek az EFT 1. szintű tréninget, vagy az EFT Önbizalom kurzust, naponta kopogtattok, gyakoroltok, és ennek eredményeképpen érzékelitek is a pozitív változásokat! Nektek tehát csak azt mondhatom, hogy gratulálok, csak így tovább!

Főleg azoknak szól ez a blogbejegyzés, akik arról számoltak be, hogy nehezükre esik beépíteni a rendszeres kopogtatást a napirendjükbe, vagy esetleg szerényen meghúzódtak a háttérben, és inkább nem adtak visszajelzést, nehogy be kelljen vallani, hogy bizony ez az újabb technika is felkerült a kispolcra a többi mellé…☹☹☹

Nincs ok a csüggedésre, és a szégyenkezésre! Ha Veled is ez történt, nem arról van szó, hogy lustább vagy, mint a többiek, vagy kevésbé rátermett EFT-s lennél – egyszerűen az a probléma, hogy talán több Benned a belső ellenállás, vagy viszonylag alacsony energiaszinten vagy, így nehezebben tudod az akaratoddal, vagy a szándékod erejével legyőzni az ellenállást.

Én is sokat harcoltam/harcolok ezzel a saját gyakorlatomban. Ezért is szeretnék Neked adni egy tippet, ami nekem sokat segített abban, hogy képes legyek kitartóan, naponta kopogtatni.

És ha egyszer már szokásoddá tetted a napi kopogtatást, akkor már nem is tudsz meglenni nélküle! Ha esetleg egy nap kimarad, akkor úgy érzed magad, mintha a fogmosást hagytad volna ki a napi rutinodból, és addig piszkál a kis belső hang, hogy “ma nem kopogtattál, gyerünk, vonulj félre valahová, és tegyél néhány kört!” míg végül nem bírod tovább, és engedsz a belső kényszernek.

Épp az a célunk, hogy ezt a belső kényszert kialakítsuk! Tehát, ha még nem jön természetszerűleg, magától a vágy a kopogtatásra, akkor egy kicsit erőltetni kell, és a lehető legjobban meg kell könnyíteni a folyamatot. Errre nagyon jók az előre megírt forgatókönyvek, hiszen így nem kell gondolkozni sem, hanem egyszerűen azzal kopogtatsz, ami már megvan, kész van.

Azt is ajánlom, hogy készíts össze egy kis kopogtató napi rutin mappát. Ebbe a mappába rakd be azokat a forgatókönyveket és gyakorlatokat kinyomtatva, amelyeket egy hétig naponta el akarsz végezni, és a mappát hord magaddal a nap folyamán! Így ha adódik egy-két perc szünet, üresjárat, kéznél van a program, rögtön nekiláthatsz a kopogtatásnak.

A forgatókönyvek lehetnek a saját forgatókönyveid, amelyeket előre megírtál meghatározott problémák oldásásra, de kölcsön is vehetsz tőlem, vagy más EFT tanácsadóktól kész EFT kopogtató forgatókönyveket.

Hogy megkönnyitsem a munkádat, összeállítottam egy mintát az első hétre, amit pdf formátumban innen le is tölthetsz. Ha kinyomtatod a pdf fajlt, akkor ezeket a lapokat mintegy naplószerűen használhatod a napi kopogtatáshoz, és az írásos gyakorlatok elvégzéséhez. A minta alapján aztán összeállíthatod a következő hét/hetek programját.

Addig érdemes így dolgozni, amíg olyan gyakorlottá nem válsz, hogy már inkább akadályoz, mint segít a forgatókönyv, hiszen már jön belőled is a szó szabadon. De persze ezután is ajánlom, hogy vezess EFT naplót – tehát írd le a naplódba minden nap a témákat, amiken dolgoztál, a feljövő gondolatokat, az emlékeket, melyekkel később szeretnél foglalkozni – és a sikereket, tapasztalatokat.

Igy érzékeled majd csak igazán 2-3 hónap múltán, hogy milyen hatalmas haladást voltál képes elérni. És ha a hála listádat, vagy más Vonzás törvénye listádat is ide írod le, akkor ennek megvan az a jó odala is, hogy ha esetleg egy nap nincs inspiráció, akkor egyszerűen elővehetsz egy régebbi listát, és az ott felsorolt pozitív dolgokat bekopogtathatod – így gyorsan magasabb energiaszintre kerülsz, és nagy valószínűséggel egyszercsak megindul belőled spontán módon a hála, szeretet, és megbecsülés érzése!

Itt az írásos anyag:

http://data.hu/get/6914560/EFT_Rutin__elso_het.pdf



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése