Keresés ebben a blogban

2012. november 13., kedd

“Mágikus Formula”? - ingyenes tele-óra

“Mágikus Formula”?, avagy érdemes-e előre megírt EFT forgatókönyvet használni a kopogtatáshoz?

Ingyenes tele-óra november 18.-án, délelőtt 10-től


Mint talán tudjátok néhányan, az elmúlt két hónapban azért tűntem el, mert az új könyvemen dolgoztam, és végül örömmel jelenthetem, hogy többé-kevésbé kész vagyok. Az új könyv “Mágikus Formula”, a nagy EFT kopogtatókönyv címmel hamarosan megkezdi önálló életét. A könyv egy rövid EFT bevezető után csupa EFT kopogató forgatókönyvekből áll, tehát szó szerint egy gyakorlati recept könyv, amit a napi kopogtatáshoz használhatunk. Elsősorban kezdő EFTs-eknek ajánlom, de persze ha már gyakorlott kopogtató vagy, akkor is használhatod bizonyos esetekben. Most vasárnap, tehát november 18.-án délelőtt 10 órától tartok egy ingyenes tele-órát, amikor erre vonatkozólag is adok néhány ötletet, tanácsot.

A teleóra alatt a következő témákat szeretném Veletek megbeszélni:

Először is a meglehetősen sokat vitatott kérdésről beszélünk majd, hogy vajon érdemes-e, hatékony lehet-e előre megírt kopogtató forgatókönyveket használni az EFT kezeléshez, gyógyuláshoz? Érdekel a véleményetek, és persze én is elmondom, hogy mit gondolok.

Ezután a könyvemből egy kopogtató forgatókönyvvel dolgozunk együtt – itt a gyakorlatban megtapasztalhatjátok, hogy milyen módon tudjuk használni az előre megírt, tehát többnyire általánosabb tartalmú kopogtató forgatókönyveket.

A forgatókönyv, amit kiválasztottam a halogatás oldása témakörbe tartozik, tehát erre a témára készüljetek.

Ha felmerül egyéni ügy, amin tudunk dolgozni, akkor egy–két önként vállalkozóval tovább kopogtatunk.

Kérdésekre válaszolok.

Ismertetem a novemberi-decemberi EFT tréningeket, programokat.

Ha szeretnél jönni, jelentkezz be az eftagi@gmail.com címen.

Technikai feltételek: mindössze szélessávú internet kapcsolatra van szükséged, és ha szeretnél aktívan részt venni az órán, tehát szóban kérdéseket feltenni, vagy szívesen kopogtatnál velem, akkor szükséges a skype alkalmazás, és egy fejhallgató (headset) használata a jó hangminőség érdekében.

Tehát várom a jelentkezésedet, és akkor remélem, találkozunk most vasárnap!

Addig is…..

További szép napot és jó kopogtatást!
üdv,
Agi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése