Keresés ebben a blogban

2013. február 15., péntek

Kapcsolatjavítás teleóra – visszajelzések és hangfelvétel



A február 10.-én tartott Kapcsolatok javítása EFT-vel teleóra izgalmas és érdekes élmény volt számomra, és a visszajelzések szerint Nektek is segített abban, hogy harmónikusabb és boldogabb kapcsolatokat teremtsetek magatok körül. Néhány kedves visszajelzést megosztok itt – hadd inspiráljon, buzdítson másokat is kopogtatásra. A teleóra linkjét alul megtaláljátok, és (ha nem tudtatok személyesen jönni az órára) meg tudjátok hallgatni az óra anyagát, és együtt tudtok kopogtatni velünk

“Szia Ági!
Nincsenek véletlenek ezt már sokszor hallottuk!
KAPCSOLATJAVÍTÁS
Ez nekem nagyon jókor jött.Régi sérelmek érthetetlen indulatok felelevenítése.Ehhez én nagyon értek! Már négy napja volt a teleóra és egyre kellemesebben érzem magam.
A ragaszkodásomat az eddigi tapasztalataimhoz és ezeknek a nem elengedését ,,nagyon jól csinálom""
Az óra alkalmával sikerült a saját kapcsolatomra is kopogtatnom! Ez a testvéremmel kapcsolatos volt. A közöttünk lévő feszültség forrását szerettem volna megtalálni. Egy gyerekkori közös fotó villant be, mikor vége lett az órának. NAGYON ÉRDEKES VOLT MERT NEM VOLT RÓLA EMLÉKEM. Sikerült megkérdeznem a családomat mi történt akkor!
Kaptam válaszokat, mindegy mit, szerintem az ott történtek mindenkibe benne voltak.Délután találkoztam a testvéremmel és mintha a levegő kitisztult volna közöttünk. Még nem tiszta minden, de teljesen más a hozzáállásom, gondolataim a testvéremmel kapcsolatos dolgokhoz.
Elfogadom hogy ez egy ilyen viszony és szeretem ezt így ahogy van! Köszönöm a lehetőséget mégegyszer Ági, örülök hogy rád találtam. ÜDV: ,,R"ika

Kedves Ági!
Köszönöm, hogy részt vehettem az órán. Én is beszámolhatok sikerről. Nagyom érdekes, hogy olyan emlék jött fel amit "józan paraszti ésszel" egyántalán nem kötöttem volna a nekem gondot okozó problémához. Sikeresen oldottam, és át is alakítottam. Nagyon jó hogy haladó technikával is megismertettél bennünket. Bevallom, nekem nem sok sikerélményem volt idáig az EFT-vel, lehet, hogy nem jól alkalmaztam, vagy nem jól csináltam, de ez most nagyon klassz volt.
Még egyszer köszönöm, szép napot neked Éva

Kedves Ági! Köszönöm a teleórát! Sikerült megtalálnom és feloldani a sikertelen párkapcsolataim mögötti blokkot (egy gyemekkori csalódás volt a háttérben, amire nem is gondoltam). HÁLÁSAN KÖSZÖNÖM!

Remélem, Te is elküldöd nekem a Te sikeredet!

Erre a linkre kattintva hallgathatjátok meg a hanganyagot:

http://instantteleseminar.com/?eventid=37991424

Szeretettel:
(EFT)Agi
Email: eftagi@gmail.com
Skype: eftagi
web: www.emotionalfreedom.net

1 megjegyzés:

  1. Kedves Ági!

    Köszönöm szépen a lehetőséget, hogy együtt tudtunk dolgozni a kapcsolati problémákon.
    Azóta megnyugodtam, és inkább az elfogadás dominál, mint bármely negatív érzés.
    Számomra kellemes volt a csoport légkör is, bár ugye csak virtuálisan működtünk közre:)

    Üdvözlettel: Cecília

    VálaszTörlés