Keresés ebben a blogban

2013. május 21., kedd

Félek a változástól - sajnos még mindig időszerű

Az alábbi videó azt a kis köszöntőt tartalmazza, amellyel Brad Yates megnyitotta a Gary Craig-et búcsúztató „Gary Craig Tribute” on-line Kopogtató sorozatot 2011-ben, és (nagyon stílszerűen) arról szól, hogy nehéz a változásokat elfogadni, és – nem csak elfogadni - de örömmel üdvözölni. A videóból csak a Kopogtató szekvenciát fordítottuk le – a forditás nagy részét Ildikó csinálta, én csak átnéztem, és itt-ott változtattam, gördülékenyebbé tettem.



Brad Yates – Félek a változástól


Karate kézél:

Bár nem szeretem a változást, mégis azt választom, hogy szeretem és elfogadom magam.
Bár nem szeretem a változást, mégis azt választom, hogy szeretem magam és megbocsátok magamnak, még akkor is, ha nem szeretem a változást, mert kényelmetlen, ismeretlen, és mert félelmetesnek tűnik.
Bár nem szeretem a változást, most mégis azt választom, hogy mélyen és teljes egészében szeretem és elfogadom magam, és megbocsátok magamnak, és mindenki másnak is, aki közreműködik a változásban vagy a változásban való félelmemben.


Szemöldök: Mindez a félelem a változástól.
Szemsarok: Nem szeretem a változást.
Szem alatt: Ez az ismeretlenségtől való félelem.
Orr alatt: Csak az ismert dolgokat szeretem.
Állpont: Az ismerős dolgokat szeretem.
Kulcscsont: Szeretem tudni, hogy mi várható.
Kar alatt: Mindez a változástól való félelem.
Fejtető: Mindez a félelem a változástól.


Szemöldök: Elengedem most ezt a félelmet a változástól.
Szemsarok: Elengedem még a sejtjeimből is.
Szem alatt: Mert változások mindig történnek.
Orr alatt: Így nem árt, ha hozzászokom a változásokhoz.
Állpont: És minél inkább megengedem magamnak, hogy elengedjem a félelmet,
Kulcscsont: annál inkább tudom a változásokat kontrollálni.
Kar alatt: A dolgok mindenféleképpen változnak..
Fejtető: Azt választom, hogy a változást én irányítom.


Szemöldök: Az EFT használatával elkerülhetetlen a változás!
Szemsarok: Nem tudom mi fog történni.
Szem alatt: De amit tudok az az,
Orr alatt: hogy választhatom azt, hogy jól érzem magam/rendben vagyok.
Állpont: Milyen érdekes gondolat!
Kulcscsont: A változás mindenképpen meg fog történni,
Kar alatt: de nekem megvan az a választási lehetőségem, hogy az én életemben minden rendben van!
Fejtető: Egy új év kezdődött el!


Szemöldök: Mindenféle változások fognak történni.
Szemsarok: Legalábbis remélem, hogy így lesz!
Szem alatt: Azt választom, hogy én igenis változtatok az életemen.
Orr alatt: A pozitív változásokat választom.
Állpont: Megteszem ezt a lépést, és a változást választom.
Kulcscsont: A pozitív változást választom.
Kar alatt: Vagyis elengedem a változástól való félelmemet.
Fejtető: Elengedem mindezt az aggódást, hogy mi fog történni.



Szemöldök: Mindez a félelem....
Szemsarok: Mindez a félelem attól, hogy nem tudom kezelni a változásokat.
Szem alatt: Lehetnek dolgok, amikre számítottam a múltban,
Orr alatt: és amelyek nem lesznek ott a jövőben.
Állpont: Azt választom, hogy tudom,
Kulcscsont: amire igazán szükségem van, az sohasem fog eltűnni!
Kar alatt: Amire igazán szükségem van, az mindig rendelkezésemra áll!
Fejtető: És bármi, ami eltűnik az életemből,

Szemöldök: arra nem volt igazán szükségem.
Szemsarok: Lehet, hogy rengeteget segített nekem, és nagyon fontosnak éreztem,
Szem alatt: és bizonyára okkal volt jelen az életemben,
Orr alatt: de ha már nincs többé ott,
Állpont: akkor annak is megvan az oka!
Kulcscsont: És képes vagyok megbirkózni ezzel a változással,
Kar alatt: és ettől még erősebbé válok!
Fejtető: Elengedem most a változástól való félelmet, kisöpröm az összes maradék változástól való félelmet az energiarendszeremből, a sejtjeimből, a szöveteimből.

Szemöldök: Elengedem a változástól való félelmet
Szemsarok: Elengedem még a sejtjeimből is!
Szem alatt: És örömmel átölelem a változást,
Orr alatt: örömmel fogadom még a kihívásokat is,
Állpont: mert tudom, hogy így válhatok mássá, többé!
Kulcscsont: Most tanulom, hogy hogyan kezeljem a változásokat!
Kar alatt: A változások most izgatott, örömteli várakozással töltenek el!
Fejtető: Érzem ezt az izgatott, örömteli várakozást a testemben, a tudatomban, még a lelkemben is!


Végy mély lélegzetet


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése