Keresés ebben a blogban

2014. szeptember 23., kedd

Hogy hozzáférjek ragyogó szívemhez




Személyes tapasztalatom, és a környezetem – kliensek, tanítványok, barátok, ismerősök – visszajelzése alapján úgy érzem, hogy az alábbi kérdés sokunkat megérint majd. Ha számodra is ismerős az alábbi levélben körvonalazott probléma, ha Te is feltetted már a kérdést; “hogy férhetnék hozzá ragyogó szívemhez?”, akkor a válaszom Neked is az, hogy “Oldd fel a szívedet körülbástyázó falat!” “Hogyan?” Természetesen: EFT-vel”

Hogy jobban megértsd, itt az eredeti levél, és a válaszom is, amelyben a lehetőségeket is kifejtem:

“Kedves Ági!

Tanácsodat kérném mit tegyek, hogy újra képes legyek érezni a jó érzéseket: mint a szeretet érzése, az öröm érzése, a hála érzése stb. Ugyanis olyan életem volt születésemtől kezdve, hogy kénytelen voltam állandóan védekezni. Ezért elzártam az érzéseimet. Egyetlen érzés maradt meg bennem; a tehetetlen düh, amit egy kisgyerek érez, aki ki van szolgáltatva a körülötte magasodó embereknek, a körülötte lévő körülményeknek.

Most felnőttként - sok mindent tanulva -  elfogadtam, megértettem, hogy én vagyok a felelős az életemért, és hajlandó vagyok ezt a felelősséget vállalni. Sőt tudom, hogy akik az életem során '' bántottak, megaláztak stb.'' azokat én vonzottam be az életembe, mert általuk akartam valamit megtanulni. Az elmémben még hálás is vagyok nekik, de belül mégse a hála melengető, felemelő érzését érzem, hanem a tehetetlenség lehúzó, hideg, szürke érzése veszi körül a szívem olyannyira, hogy nem is látom a ragyogását. Csak a tudatommal tudom, hogy ott van az összes jó  érzéssel telve bezárva, de nem tudok hozzáférni. Röviden ennyi. Kedves Ági mit tehetek, hogy hozzáférjek ragyogó szívemhez és a benne lévő jó érzéseimhez? Hogyan tudom felszabadítani őket? Reménykedve várom válaszod. H. A.”

És itt a válaszom, ami számodra is hasznos lehet:

Kedves A!

Két megközelítési módot is ajánlhatok: az első a klasszikus EFT tanács, a Belső béke eljárás napi szintű kitartó követése. Ez azt jelenti, hogy szisztematikus módon oldjuk azokat az emlékeket, amelyek negatív energiái még mindig léteznek az energiamezőnkben, és amelyek megakadályozzák az öröm, a hála, az igazi szivből jövő jó érzések lehetőségét. A Belső béke eljárásról, és a legfontosabb technikáról (Könnytelen trauma technika) itt olvashatsz a blogomon:



A másik lehetőség a szívfal oldása lenne. Ez egy teljesen új, kísérleti technika, amelyet egy alkalommal csoportos tréning keretében tanítottam, és én is használom a saját egyéni munkámban.

Mit is jelent a szívfal oldása?

Brandon Nelson Emotion Code (Érzelmi kód) című könyve alapján a szívet körülvevő negatív energiából álló falat oldjuk EFT-vel. Az eredeti könyvben (egyelőre sajnos nincs magyar fordítás, de angolul megtalálható itt:
http://www.emotioncodeoffer.com/)  Brandon Nelson arról ír, hogy ha életünk folyamán egyszer, vagy többször "összetörték" a szívünket, akkor a negativ blokkolt energiát a rendszerünk mintegy védőfalként a szív köré halmozza - ekkor van olyan érzésünk, hogy a mindennapi életünkben nehezen tudunk szeretetet adni és kapni, és szinte lehetetlen hozzaférnünk a szív örömteli, spontán érzéseihez.

Brandon Nelson kialakított, és a könyvében részletesen leírt egy technikát, mely szerint egy egyszerű (háztartásokban is gyakran megtalálható) mágnes segítségével fel tudjuk oldani ezt a szívfalat.

Ez az oldás persze nem egyszerre történik, hanem kitartó munkával, apró részletekben, a tudatalattival együttműködve oldjuk a szívfalat, és mindig csak annyit oldunk fel belőle, amennyi még nem veszélyezteti a fizikai és érzelmi jól-létünket. Itt oda kell figyelni belső énünkre, és óvatosan, bölcsen haladni csak előre.

Mivel nekem az EFT a vesszőparipám, és ezt a technikát tudom a legjobban és leghatékonyabban használni, kipróbáltam, hogy EFT-vel tudom-e oldani a szívfalat, és úgy tűnt, hogy így is működik.

Ezt az EFT-s szívfal oldást tanítottam meg a csoportnak, akik annak idején részt vettek a szívfal oldása tréningen, és a hanganyag alapján Te is megtanulhatod ezt a nagyon hasznos és hatékony technikát.

A Szívfal oldása tréning ára általában 3200 Ft, de a most következő néhány héten, egészen október végéig, kedvezményes áron, 2500 Ft-ért vásárolhatod meg. Rendeld meg a hanganyagot az eftagi@gmail.com címen.

A tréning 3 teleóra hanganyagát tartalmazza internetről letölthető mp3-as formátumban. Az első órán a könyvet ismertetem, és elmagyarázom magát a technikát. A másik két órán egyedi eseteken gyakoroltunk, tehát a gyakorlatot mutatom be valós eseteken.

Ugyanebben az időszakban (tehát a mai naptól kezdődően 2014. október 31.-ig), felajánlom részedre azt a lehetőséget, hogy ezt a nagyszerű módszert egyéni kezelés formájában megtanuld, kipróbáld. Az egyéni kezelés ára ebben az időszakban (csak szívfal oldása) szintén kedvezményes, 6000 Ft/kezelés helyett 4000 Ft/kezelés. Tetszés szerint igénybe vehetsz egy, vagy több kezelést. Ha még nem dolgoztál velem, feltétlenül jelentkezz be előbb egy ingyenes EFT próbakezelésre. Időpont egyeztetés után 15-20 perces skype-os találkozón kipróbálhatod az EFT-t, az on-line kommunikációs formát, és azt is megbeszélhetjük, hogy mi a leghasznosabb, leghatékonyabb számodra. Az ingyenes próbakezelésre szintén az eftagi@gmail.com címen jelentkezhetsz be.

Remélem, ez az információ segít abban, hogy mihamarabb a gyógyulás útjára lépj!

(EFT)Agi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése