Keresés ebben a blogban

2015. június 23., kedd

Feltétel nélküli szeretet – lépésenként




A feltétel nélküli szeretet csoportban az egyik órán egy nagyon hasznos EFT gyakorlatot vettünk a saját magunk iránti szeretet és elfogadás kialakítására és megerősítésére. Kati a hangfelvétel alapján leírta a teljes folyamatot, és én megosztom most Veletek is. Használjátok ezt a kopogtató gyakorlatot naponta! Meglátjátok, hogy milyen mély és átformáló hatása van!

(A feltétel nélküli szeretet órák hanganyaga megrendelhető az eftagi@gmail.com cimen)

Nem vagyok szerethető kopogtató formula
(Pamela Bruner folyamata)

Korlátozó hitek feltárása:

Bár bennem vannak ezek a korlátozó hiedelmek, amelyek megakadályoznak abban, hogy valóban mélyen szeressem és tiszteljem magam, ennek ellenére mélyen és teljes egészében szeretem és elfogadom magam és az a szándékom, hogy most itt feltárom a legfontosabb korlátozó hiedelmeimet és egyenként oldom őket.

Bár nagyon mélyen sejti szinten itt tárolom magamban ezeket a korlátozó hiedelmeket, programokat, mintákat, melyek megakadályoznak abban, hogy mélyen és teljes egészében szeressen és elfogadjam magam, ennek ellenére, mégis mélyen és teljes egészében szeretem és elfogadom magam és az a szándékom, hogy itt és most leülök és leírom a legfontosabb hiteket, programokat, mintákat melyek akadályoznak abban, hogy feltétel nélkül szeressem magam és egyenként oldom őket.

Bár még mindig itt vannak bennem ezek a programok, minták, melyek mélyen belém vésődtek, melyek miatt nem tudom igazán szeretni és elfogadni magam, mégis mélyen és teljes egészében szeretem és elfogadom magam és az a szándékom, hogy itt és most, leírom, feltárom, megkeresem a legfontosabb hiteket, mintákat és egyenként lépésről lépésre oldom azokat.
szö: addig nem kelek fel innen, míg le nem írtam a legfontosabb hiteket, mintákat

szs: kezembe veszem a tollat, ceruzát és egyenként feltárom leírom a legfontosabb korlátozó hiedelmeimet

sza: ezek a hitek nagyon régóta irányítanak és megfosztanak az igazi önszeretettől

oa: most az az eltökélt szándékom, hogy feltárom, megtalálom és leírom ezeket a hiteket

áp: leírom a legfontosabb korlátozó mintákat, hiedelmeket, melyek akadályoznak abban, hogy igazán mélyen feltétel nélkül szeressen saját magam

kcs: megkeresem és leírom mindazokat a hiteket, melyek arról szólnak hogy én nem vagyok szerethető

ka: bátran és rendületlenül egyenként megtalálom, felhozom a tudatalattiból ezeket a hiteket

ma: megkérem a tudatalatti lényemet, hogy bocsássa rendelkezésemre ezeket a hiteket

csp: szeretettel és megértéssel fordulok lényem minden része felé és szeretettel és hálával elfogadom ezt az információt

Ft: az a szándékom, hogy addig ülök itt tollal, ceruzával a kezemben, amíg valamennyi legfontosabb program és hit felmerül a tudatalattimból és leírom ezeket, az a szándékom, hogy egyenként lépésről lépésre feloldom ezeket a korlátozó hiedelmeket

papírra felírni:
nem vagyok szerethető…. mert…..
vagy engem nem szeretnek…. mert…..
engem senki sem szeret…. mert……

Beazonosított korlátozó hit oldása:
Kk: Bár úgy érzem, hogy nem vagyok szerethető, mert….. mégis azon tűnődöm, hogy vajon lehetséges-e számomra, hogy valaha is szeressem és elfogadjam magam.

Ft: Bár úgy érzem, hogy nem vagyok szerethető, mert…. most mégis megnyitom magam a lehetőség felé, hogy teljes egészében szeressem és elfogadjam magam.

Szö: Bár úgy érzem, hogy nem vagyok szerethető, mert… most mégis azon tűnődöm, hogy vajon képes vagyok-e valaha szeretni és elfogadni magam.

Szs: Bár úgy érzem, hogy nem vagyok szerethető, mert… most mégis azon tűnődöm vajon képes vagyok-e valaha is teljes egészében szeretni és elfogadni magam.

Sza: Bár úgy érzem, hogy nem vagyok szerethető, mert … most mégis megnyitom magam a lehetőség felé, hogy esetleg képes vagyok teljes egészében szeretni és elfogadni magam.

Oa: Bár úgy érzem, hogy nem vagyok szerethető, mert … mégis azon tűnődöm, hogy ennek ellenére vajon képes vagyok szeretni és elfogadni magam.

Áp: Bár úgy érzem, hogy nem vagyok szerethető, mert …mégis azon tűnődöm, hogy vajon képes vagyok-e ennek ellenére szeretni és elfogadni magam.

Kcs: Bár úgy érzem, hogy nem vagyok szerethető, mert … mégis azon gondolkozom, hogy vajon ennek ellenére képes vagyok-e szeretni és elfogadni magam.

Ka: Bár úgy érzem, hogy nem vagyok szerethető, mert … mégis azon tűnődöm, hogy képes vagyok-e ennek ellenére szeretni és elfogadni magam.

Ft: Bár még mindig úgy érzem, hogy nem vagyok szerethető, mert…. most mégis megnyitom magam a lehetőség felé, hogy ennek ellenére szeretem és elfogadom magam.
Szö: Bár még mindig úgy érzem, hogy nem vagyok szerethető, mert…. most mégis megnyitom magam a lehetőség felé, hogy ennek ellenére szeretem és elfogadom magam.

Szs: Bár még mindig úgy érzem, hogy nem vagyok szerethető, mert…. most mégis megnyitom magam a lehetőség felé, hogy ennek ellenére szeretem és elfogadom magam.

Sza: Bár még mindig úgy érzem, hogy nem vagyok szerethető, mert…. most mégis megnyitom magam a lehetőség felé, hogy ennek ellenére szeretem és elfogadom magam.

Oa: Bár még mindig úgy érzem, hogy nem vagyok szerethető, mert…. most mégis megnyitom magam a lehetőség felé, hogy ennek ellenére szeretem és elfogadom magam.

Áp: Bár még mindig úgy érzem, hogy nem vagyok szerethető, mert…. most mégis megnyitom magam a lehetőség felé, hogy ennek ellenére szeretem és elfogadom magam.

Kcs: Bár még mindig úgy érzem, hogy nem vagyok szerethető, mert…. most mégis megnyitom magam a lehetőség felé, hogy ennek ellenére szeretem és elfogadom magam.

Ka: Bár még mindig úgy érzem, hogy nem vagyok szerethető, mert…. most mégis megnyitom magam a lehetőség felé, hogy ennek ellenére szeretem és elfogadom magam.

Ft: Bár még mindig úgy érzem, hogy nem vagyok szerethető, mert…. most mégis azt választom, hogy ennek ellenére szeretem és elfogadom magam.

Szö: Bár még mindig úgy érzem, hogy nem vagyok szerethető, mert…. most mégis azt választom, hogy ennek ellenére szeretem és elfogadom magam.

Szs: Bár még mindig úgy érzem, hogy nem vagyok szerethető, mert…. most mégis azt választom, hogy ennek ellenére szeretem és elfogadom magam.

Sza: Bár még mindig úgy érzem, hogy nem vagyok szerethető, mert…. most mégis azt választom, hogy ennek ellenére szeretem és elfogadom magam.

Oa: Bár még mindig úgy érzem, hogy nem vagyok szerethető, mert…. most mégis azt választom, hogy ennek ellenére szeretem és elfogadom magam.

Áp: Bár még mindig úgy érzem, hogy nem vagyok szerethető, mert…. most mégis azt választom, hogy ennek ellenére teljes egészében szeretem és elfogadom magam.

Kcs: Bár még mindig úgy érzem, hogy nem vagyok szerethető, mert…. most mégis azt választom, hogy ennek ellenére teljes egészében szeretem és elfogadom magam.

Ka: Bár lehet, hogy még mindig úgy érzem, hogy nem vagyok szerethető, mert…. most mégis azt választom, hogy ennek ellenére teljes egészében szeretem és elfogadom magam.

Ft: Mélyen és teljes egészében szeretem és elfogadom magam.

Szö: Mindezek ellenére mélyen és teljes egészében szeretem és elfogadom magam.

Szs: Bármi történt is, mélyen és teljes egészében szeretem és elfogadom magam.

Sza: Mindezek ellenére mélyen és teljes egészében szeretem és elfogadom magam.

Oa: Bármi történt is, mélyen és teljes egészében szeretem és elfogadom magam.

Áp: Mindezek ellenére mélyen és teljes egészében szeretem és elfogadom magam.

Kcs: Bármi történt is, bármit is hittem eddig magamról, mélyen és teljes egészében szeretem és elfogadom magam.

Ka: Mindezek ellenére mélyen és teljes egészében szeretem és elfogadom magam

Ft: Bármi történt is, bármit is hittem eddig magamról, mélyen és teljes egészében szeretem és elfogadom magam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése